Midsommar igen...

Nu har jag fem arbetsdagar kvar och sedan fem veckors semester!!! Känn på den! Den här sommaren ska jag bara vara LEDIG. OK, kanske något lite mailande i slutet av semestern, då nye rektorn kör igång. Hon har redan börjat och det kommer att bli jättebra!

Men det är klart, ska det inte bli någon sommar snart, vet jag inte om jag ens vill vara ledig. Sitta i regn och kyla i Halmstad kan man vara utan. Hade hoppats på en härlig midsommarhelg, men... Ja, ett par timmars som var det under midsommardagen och midsommaraftonskväll, men annars har det inte varit något väder att skryta med. Men vem vet, kanske delar det på sig under dagen?! Någon vettig krans blev det inte till sonens flickvän, dock fick vi en vacker bukett på midsommarbordet.




Men god mat och trevligt tillsammans med nära och kära hade vi i alla fall.

Kommentarer
Postat av: mor

Tusen tack älskade dotter för en härlig midsommarhelg.

2012-06-24 @ 16:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0