BH och 50

Som tidigare nämnts har jag viss likhet med Barbamama... Men hallå! Skulle köpa underkläder igår och gick in på en, som jag anser, välsorterad underklädes- och damaffär i stan. Jag är liksom inte så stor upptill och brukar ha B eller C kupa, men vad finns? D, E, F... Förutsätter dom att alla har silikontuttar nu för tiden? För inte har väl bysten på ett par år ökat till dessa proportioner...? I så fall har inte jag hängt med! Efter en del rafsande hittade jag längst in en B - fylld till hälften med skumgummi!!! Hhmmm vad är det för ideal vi ska leva upp till egentligen? Till slut hittade jag en normal - i en annan affär!

Var för övrigt på en mycket trevlig födelsedagsfest igår, då kryssningsvännen Maria fyllde 50!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0