Tomtar och julmust

Ja, som sagt. Nu är dom här igen, skumtomtarna och julmusten. Det är inte fel. I år tänkte jag använda en ny strategi - om jag äter så många tomtar som möjligt, så kanske jag tröttnar och inte behöver sukta efter det mer under hela vintern Vad tror du?

Vi har haft nioårig bröllopsdag min älskade make och jag. Oj, oj,oj vad tiden går. Det verkar inte som om det var så länge sedan.



Veckan som gått har tillbringats i Londonn. En studieresa som kombinerats med kultur, shopping, pubbesök och många glada skratt. Tyvärr blir det allt för mycket restid till en egentligen så nära stad. Men så är det när man inte är ute i god tid och beställer direkt utan måste åka över Oslo dit och Stockholm hem. Varför är inte Axamo en större flygplats?!




Nu är det avkoppling i paradiset som gäller... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0