Städskåp

Det är kanske oväsentligheter, men jag vill att det ska vara praktiskt i mitt hus. Praktiskt med garderober m.m. I vårt nya hus fanns det inte ens ett städskåp! Men det gör det nu! Det fanns ju en stor walkincloset (alltså en gammal hederlig klädkammare), men den var helt opraktiskt inredd, så nu har vi shoppat PAX (gissa var?) och inrett med hyllor, lådor och hängare. Eftersom det också fanns ett litet smalt linneskåp inne i closeten och vi gjorde ett större, kunde vi använda den smala till städskåp. Helt perfekt. Tänk att man kan bli lycklig för ett städskåp. (Men det är nästan så man skäms, när man hör på nyheterna hur det är i Japan)





För övrigt börjar vi så smått komma i ordning. Just nu håller vi på att tapetsera en fondvägg i TV-rummet/kontoret/gästrummet (compact living).

Så här kalt och rörigt var det innan möblerna kom på plats.







Kommentarer
Postat av: modern

Fint i klädkammaren. MEEN... Var har du alla dina väskor?

2011-03-15 @ 09:04:45
Postat av: Susanne

Väskor... vad är det? Nu får det bli en ICA-kasse, det är det enda som får plats :-)

2011-03-18 @ 19:24:18
URL: http://ingvors.blogg.se/
Postat av: malin

ser ju jättefint ut. Jag kommer när jag går min lååånga runda med G.

Kram

2011-03-20 @ 17:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0