Upp i luften

Det är ju inte utan att man längtar lite till Halmstad. Men det är klart, inte i det här vädret. Och inte går det att åka dit nu ändå. Inte för att vi håller på och packar, vilket i och för sig också är en anledning. Nej, det finns fortfarande inget vatten. Tydligen flera stora vattenläckor på området så vattnet måste vara avstängt ända tills de hittar felet. Inte kul! Hoppas att det löser sig snart. Allt är ju precis nygjort så det borde inte gå sönder redan kan man tycka.  

Nej, nu längtar man efter sol och värme och får tillbringa dagarna på östra stranden som här...



Fast jag tror inte att min morbror kastar upp mig så här fler gånger... :-) Välkomna förresten till sommaren, då hoppas jag att ni kommer och hälsar på!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken härlig bild ändå!!! Vill oxå ha sommar nu! Å vi kommer gärna å hälsar på ;) Kram

2011-02-27 @ 13:56:19
Postat av: Susanne

VÄLKOMNA!

2011-02-27 @ 18:06:22
URL: http://ingvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0