Försäljning

Håller på att försöka kränga halva bohaget nu. Det är tufft att flytta från 7 rum till 3!!! Har en soffa och en säng ute på blocket nu om någon är intresserad. En TV kommer även att gå till försäljning. Men det är inte klokt vilken rullians det är på den siten. La in lite grejer i går. Det ringde direkt. Hade inte hunnit titta på annonsen ens och skulle kolla efter ett par timmar. Då låg min annons så långt ner att jag knappast kunde hitta den. Helt otroligt.

För övrigt är det bara de sista sakerna som ska ner i väskor och lådor nu. I morgon eftermiddag får vi tillträda och på tisdag åker jag på kurs - vältajmat! Men jag kommer hem på kvällarna, har inte ro att sova borta. Och det kan ju hända att maken placerar ut möblerna så som han vill... ;-)

Var tvungen att visa ett foto på liten Susanne också, troligen taget -64, hämtat från Pärlas sida på Facebook. Kolla den hemmsydda, figurvänliga kappan, hatten med den chicka looken och de matchande svarta kalasbyxorna...


Kommentarer
Postat av: Inge

Redan på den tiden var du modemedveten eller? :-)

2011-03-04 @ 06:16:33
Postat av: Susanne

Ha ha, ja just precis... :-)

2011-03-05 @ 19:21:17
URL: http://ingvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0