Nostalgi

Nu har vi kommit igång med att börja rensa på vinden. Jag kan bara säga att där finns en del, en HEL del. Både maken och jag verkar vara ena riktiga hamstrar. Men visst är det lite kul när man börjar rota i alla gamla saker... men allt kan man ju inte spara. För vem vill ha min gamla fårskinnsfäll som jag hade när jag var liten? Inte tror jag att någon av våra eventuella barnbarn skulle stoppas ner i en sån här... !




Men visst blir man lite nostalgisk när Ann-Christine dök upp i en låda! Tyvärr pratar hon inte längre, men blinka fint det kan hon fortfarande.




Men moderns gamla 50-talsskor får jag inte slänga. I alla fall inte för Malin :-)


Kommentarer
Postat av: modern

Kan bara säja VAAD ROLIGT.

2010-12-27 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0