Julkort

Har varit på julbord med jobbet. Eller rättare sagt alternativt julbord. Det var på "Hasse på sjökanten". Har du inte besökt det stället, tycker jag att du ska göra det. Fantasktiskt god mat, underbar miljö och god service. Det är precis det man vill ha när man går ut och äter.

Vem får då så fint julkort... ?



Jag gjorde mitt bästa för ett par år sedan, men jag kom inte ens i närheten. Tänk vilken begåvnign en del har!

Nu är också SET-kursen avklarad. Hade sista tillfället i torsdags, med redovisningar, mycket skratt och även tårar. Det blir lite vemodigt när man har blivit ett gott gäng som lärt känna varandra under en hel termin. Men nu är det bara att börja jobba på allvar. Det behövs ska jag säga!

Rektorsutbildningen två dagar nästa vecka, så jag vet vad jag har att göra inför julen!

Undra när jag ska börja packa?

Kommentarer
Postat av: modern

Jag hjälper dej/er gärna packa.

Bara så du vet.

2010-12-11 @ 13:49:49
Postat av: Susanne

Tack, det kan behövas.

Kram kram

2010-12-11 @ 20:14:39
URL: http://ingvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0