Fulgran

Nu är julgran och julgardiner på plats. Snart även tomtar och juldukar. Det börjar lukta rent också. Nu är det bara julmaten och familjen som saknas. Det är nästan så att man börjar längta till julafton :-).

Jag är lite kräsen när det gäller julgran och i år är jag inte helt nöjd. Vi fick tag på ett krokigt elände, men det var ändå den finaste vi kunde hitta. Fick också för mig att vi skulle ha en röd gran i år, alltså pyntet, eftersom vi har haft guldgran i flera år nu. Men inte blev det så mycket bättre inte. Nä, detta är nr. 2 i fulaste gran vi har haft. Den första var första året vi bodde här. Försökte hitta ett foto på den, men det har nog maken trollat bort. Han vill inte minnas den granen - jag förstår inte varför...



Kommentarer
Postat av: mamma

DEN första granen hos er kommer jag aldrig att glömma. Visst var jag omtalad att ha fulaste granen i sta´n på den tid det begav sej, men jämförd med er första gran var nog mina snyggare....Men hur som helst, visst är det roligt.

2010-12-20 @ 09:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0