Vad var det jag sa...

... det skulle bli jättesvårt med glasögon. Nu har jag bestämt mig för det ena paret. Lämnade tillbaka resten och tog fem nya. Men nu tror jag att det lutar åt ett par av dessa i alla fall.

Hade turen att det var 1/2 priset på allt på Dressman. Passade perfekt då äldste sonen var med och skulle köpa byxor. Han fick två par till ett pris. Inte alls dumt. I morgon väntar en ny anställningsintervju, lycka till!

Maken och jag avslutade dagen på Johans café. Vilka mackor!!! Man går ut och fikar alldeles för sällan. Det är både gott, mysigt och avstressande.

Fick en Powerpoint-presentation av min mamma idag. Här är ett fint citat från den 

"Good friends are like stars, you don't always see them - but you know they are there" Ibland känner jag mig som en stjärna... borde visa mig mer för mina vänner!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0