Halloween

Nu ska jag berätta att vi har haft ungdomarna här på middag. Mycket mysigt. Det blev fläskfilé som var uppskattad och det är ju alltid roligt när maten går hem. Självklart var det fest efter, ja inte för oss gamlingar... Varför slarva bort en halloweenfest på sina föräldrar. Det skulle jag aldrig ha gjort heller. Nu var det inte så mycket till Halloween när jag var i den åldern (?) men vi hade kul ändå. Ja, ja, nu fick jag ju i alla fall vara med och sminka, vilket jag älskar...

    Resultatet!!!

Bra va´? Hoppas att dom hade kul. Har inte hört något än.
Min mamma har sagt att jag inte är så flitig på min blogg. Jag ska skärpa mig mamma, jag lovar!

Puss

PS. Lycka till i Malmö, Joel! DS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var kul se Malin som "hin håle" (?) och va roligt att du kom in på din blogg igen.

Ser fram emot nästa inlägg. Puss o kram

2008-11-03 @ 08:59:37
URL: http://ingvors blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0