Glasögon

Nu har jag problem. Det är dags att köpa nya glasögon. Hur lätt ä de´? Har varit och hämtat hem ett gäng på prov. Sist gick jag tillbaka med allihop och tog hem ett gäng till. Det som inte gör saken lättare, är att denna gången - för första gången - ska jag ha progresiva glas. Har ju kommit upp i tantåldern då man inte riktigt ser på nära håll. Jag ska köpa två par nu, ett par vanliga. Kanske blir man helt snurrig (som om man inte vore det innan :-)). Hur som haver. Nu har jag i alla bestämt mig för att inte göra någon ögonlaseroperation som jag har velat om ett år säkert. Jag vet inte vad det egentligen var som fick mig att ta ställning. Men det känns skönt att ha tagit det beslutet i alla fall. Så nu blir det linser och glasögon som vanligt.



Ikväll håller vi tummarna för Hallby mot Helsingborg. Ska bli kul att gå och titta :-)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin Helmer

Motjäree vilken snygg bil !!!



Skulle vara såå roligt att träffas o tjöööta...INTE baka....

Kram kusinen

P.S Trevlig blogg.Tror jag ska nominera dig till RIX...

2008-11-24 @ 15:37:27
Postat av: mamma

Jag tycker dom första du provade var fina, men dom skall ju vara sköna oxå. Du är fin i vilket som.

Vad som gäller Hallby var det mindre kul att titta på. Dom får komma igen med bättre resultat nästa gång.

2008-11-24 @ 15:54:06
Postat av: Suss

RIX-nomineringar är nog inte värt besväret :-)

Klart vi ska träffas...



Vad beträffar Hallby, är det ju pinsamt och tala om att man var där...



Kram på er!

2008-11-24 @ 17:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0