Fars dag

Dagen började 06:17 med huvudvärk och känslan av att en förkylning var på gång. Är man laddad för att träna då? Nej inte särskilt. Men vad gör man inte för att få ut och köra sin NYA BIL lite...

Nåväl, väl framme på ett välkänt träningscentra bör man ju gå på toa innan man hoppar i plurret (det var alltså vattenträning jag skulle utföra). Hur kul är det när hela golvet är fullt med toapapper och annat skräp? Hurdana är folk egentligen!!! Vi klagar på att det är mycket skärp och stökigt i stan, men vem är det som skräpar ner då? SKÄRPNING folk!!! Jag blir så trött.

I alla fall så gick träningen mycket bra och huvudvärken var som bortblåst efter. Även förkylningen tyckte väl att den skulle avvakta lite. Men visst är det lätt att avstå träning för att man känner sig lite risig. Minsta motståndets lag...

Sedan blev det fika hos svärfar. Och på kvällen kom flickorna hem och firade maken, min man, alltså deras pappa :-).


O jaa, jag är jätteglad att jag har bytt bil.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0