Byt bil!

Nu är det spännande... ska skicka ett sms och bestämma om jag ska byta bil på en bilfirma i Sthlm. Han villl ha besked ikväll. Men jag har ju aldrig haft beslutångest :-) så varför skulle jag få det nu? För att det handlar om myyyyycket pengar, för att jag egentligen älskar den bil jag har, för att jag inte kan ta beslut, för att jag har blivit så velig?! Måste bestämma mig.........

Hört av 6-åring:
- Vet du? Jag kan schpela ett dataschpel med dinosaujiej som letar ägg
- Mmm
- sen dödaj man dom
- Usch då, jag trodde att dom letade ägg. Är det ett skjuta-spel?
- nej det äj ju inget bjod! sen fasnaj dom i lava och blij pjecis svatta...

Det är inte alla som har ett jobb där man har roligt!

See you!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är fullständigt normalt att bli velig när man närmar sig femtiostrecket.

Myyyyycket pengar? Vill du ha en peng av mamma?

Lycka till med bilköpet.

2008-11-06 @ 09:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0