Äntligen fredag

Äntligen fredag kan man väl säga, eller redan... veckorna går jättefort. Har inte något speciellt inbokat denna helgen förutom att jag ska gå på ett informationsmöte om ögonlaseroperation. Kanske får man synen tillbaka sedan, vore inte fel. Ja, inte efter informationsmötet förstås. Skönt att förhoppningsvis få sova ut i morgon.

Lyssnade på en fantasktisk föreläsning igår av en rektor på högskolan i Borås. En riktig livlina kan man säga :-) vi kommer troligen att bjuda hit honom till våren. Det var en man som alla borde lyssna till. Vissa borde bli och politiker - och andra inte.

Hade jag vetat att det var hattfest i stan hade jag anmält mig. Fast min svärfar sa att jag såg ut som en frälsningssoldat i min hatt. Sedan dess har jag inte använt den :-(

Skoljuridik, juridik, (d)jur i dike, hamna i diket, utanför vägen, vad gäller? Skoljuridik är svårt! Men roligt. En eftermiddag på HLK går som vinden förbi dikesrenen... nu blev det poetiskt :-). För att vara seriös är kursen HUR bra som helst. Och - Jönköpings kommun har en mycket duktig förvaltningschef!

Bilen ja!


Inte helt fel!

Ha en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0